Hester social media advies

Hoe kan ik jou helpen?

  • Home
  • Over mij
    • Referenties
  • Social media scan
  • Social media advies
  • Social media beheer
  • Tips en nieuws
  • Contact

Startersdag KVK

7 november 2016 by Hester Reageer

Social media scan startersdag advies tips Kvk ondernemers tijd

Social media scan  – Startersdag KvK

Afgelopen zaterdag  mocht ik Social Media Advies geven tijdens de Startersdag van de KVK in Zwolle. Wat een inspirerende dag. 12oo Startende ondernemers hadden zich aangemeld. En ik heb de meest uiteenlopende gesprekken gevoerd.

Ik sprak met webwinkeliers, bloggers, adviseurs, coaches, grafisch vormgevers, etaleurs, masseurs, weddingplanners, en nog zo veel andere ondernemers. De een was al super bezig met social media, de ander moest nog beginnen. De social media niveaus waren heel divers. Mijn advies was heel uiteenlopend. De meest directe was:

Begin niet met social media

Een van de adviezen die ik gaf was om niet te beginnen met social media. Huh? Deze mevrouw heeft een hekel aan social media, en zag er zo tegenop. Haar opdrachtgevers vond ze heel gemakkelijk via een bemiddelingsbureau. Ik adviseerde haar om wel te zorgen dat Google mijn bedrijf voor haar bedrijf helemaal op orde was. Dat is het minste wat je kunt doen.

Maak een kosten baten analyse

Op zoek naar opdrachtgevers. Dat kost tijd. Misschien heb jij ook de mogelijkheid om via een bemiddelingsbureau of iets dergelijks aan klanten te komen?

“Maar ja dat kost wel commissie. Als mensen direct bij mij komen kan ik een hoger uurtarief rekenen.”

Oke. maar wat is voordeliger? Hoeveel tijd ben jij kwijt  om opdrachtgevers te werven op welke manier dan ook? En wat dacht je van de afhandeling van de financiële administratie die daar bij komt kijken? Vergelijk jouw kostbare uren eens tegen  de commissie die je betaalt aan het bemiddelingsbureau. Wat is voordeliger denk jij?

Kun je het uitbesteden?

Zodat jij jouw tijd kunt besteden aan die belangrijke taken waar jij heel goed in bent? Dit geldt voor het vinden van opdrachtgevers, geldt ook zeker voor de tijd die jij kwijt bent met social media, of het maken van een huisstijl, en ga zo maar door.

Wil je jouw tijd goed besteden: maak een social media plan

Social media inzetten kost tijd. Kostbare tijd. Dit kwam in elk gesprek naar voren. Dus: Maak een plan. Investeer wat tijd in het bedenken, opschrijven en uitwerken van een social media plan voor jouw bedrijf.

  • Doelstelling
  • Jouw imago
  • Kanaalkeuze
  • Onderwerpen
  • Contentplanning

Heb je dit helder voor jezelf, dan scheelt dit je verderop weer tijd! Echt waar. Ik wil je er graag bij helpen.

Stel jouw vraag

Heb je een vraag over social media? Stel hem! Stuur me een e-mail of bel me, want ik help graag.

Natuurlijk wil ik je ook helpen met jouw social media op de manier die bij jou past. Ik geef social media advies op maat. Voor een uur, een middag, of voor een langere tijd.

 

Categorie: Hester, social media plan, tips, Tips en nieuws Tags: blog, Contentplanning, social media advies, social media plan, tips

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Voor de veiligheid een testje: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Waar ben je naar op zoek?

  • Social media scan
  • LinkedIn Profiel Check
  • Social media advies
  • Social media beheer
  • Workshop Focus op Social Media
  • Workshop online presenteren
Hester Timmerman social media advies

Contactinformatie

Hester social media advies
Hester Timmerman
06 10560665
hester@sterinsocialmedia.nl

KVK 59882603
BTW nr.: NL 001433526B18 

Kleine lettertjes
Algemene Voorwaarden
Privacyverklaring
Disclaimer
Cookies

Copyright © 2023 · Enterprise Pro Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in