Tips, tricks, do's, dont's
Deze workshop is een training en workshop ineen. Naast dat je alle ins en outs leert op het gebied van social media, ga je ook direct aan de slag met jouw social media.
Jouw Social media plan
Je maakt een social media plan voor jouw bedrijf. Zodat je voortaan doelgericht, effectief en efficiënt bezig bent met het inzetten van social media voor jouw bedrijf.
Echt aan de slag!
Je weet nu wat je moet doen. Je begint met het verzinnen en inplannen van de berichten. Nu heb je ook kans om te sparren met andere deelnemers. We gaan echt aan de slag!
FOCUS op social media
Wat anderen zeggen:
"Super bedankt voor de workshop en jouw hulp. Ik vond het erg inspirerend gister, krijg er echt zin van om er verder mee aan de slag te gaan."Wat anderen zeggen:
"Dit is echt even orde op zaken stellen en ik weet nu hoe ik social media in ga zetten voor mijn bedrijf. DANK!"Wat anderen zeggen:
"Deze workshop is een aanrader!"Zo ziet de dag er uit:
8.45 Ontvangst
8.55 Intro | kennismaking
9.00 FOCUS! Van start met de presentatie over social media
• Social media voor jouw bedrijf?
• Trends in social media
• Do’s en don’ts
10.00 Opstellen van jouw social media plan
• Wat is jouw doel?
• Welke social media kanalen ga jij gebruiken?
12.30 Gezamenlijke lunch
13.30 Uitwerken van jouw social media plan in een uitvoerbaar social media contentkalender
• Opzetten en finetunen van die social media kanalen
• Maken van een concrete contentplanning voor jou
• Verzamelen van content voor jouw berichten
• Inplannen van de berichten
16.30 Evaluatie
17.00 Afsluiting
Wat heb jij bereikt vandaag? Waar ligt jouw focus de komende tijd?
We beginnen met een korte presentatie over Social media. Je ontvangt concrete tips over social media en de verschillende social media kanalen. Daarna bespreken we de thuiswerkopdrachten en verwerken die in jouw social media plan. De andere deelnemers kijken en denken hierin mee zodat jij een op maat geschreven social media plan hebt waar je echt mee aan de slag kunt.
Je gaat nu jouw social media plan omzetten in een concrete contentplanning. Wat voor berichten ga je wanneer op welk social media kanaal inplannen? Verwerk dit in jouw contentkalender. Waar vind je de goede afbeeldingen en wat ga je nu daadwerkelijk posten? Gebruik de tips en vraag feedback aan de mededeelnemers!
Zo ga je na afloop van de FOCUS op social media workshop naar huis met een uitgewerkt social media plan en ben je al een eind op weg met jouw social media content plan voor de komende tijd!
Wie wat waar
Een superlocatie voor deze workshop is Puur aan de Linde, Henric de Cranestraat 110 te Kuinre. Het is ook mogelijk om deze workshop op een andere locatie te geven.
Kosten workshop
€ 109,00 exclusief BTW.
Inbegrepen:
Bij de prijs inbegrepen zit de complete workshop, de hand-outs. En natuurlijk niet te vergeten de uitgebreide lunch en in de pauzes koffie, thee en een lekkernij. Neem natuurlijk wel jouw laptop mee!
Om voor de deelnemers genoeg tijd en ruimte over te houden voor persoonlijke feedback houden we de workshop klein: maximaal 8 deelnemers. Zo is er ruimte en aandacht voor iedereen.
Is het tijd voor FOCUS op jouw social media?
Vraag meer informatie aan
Daarom deze dag: Focus op sociale media
• Kost het te veel tijd: Social media voor jouw bedrijf?
• Heb je een Facebookpagina, maar ook een Twitter-, Linkedin- en Instagramaccount?
• Ben je veel tijd kwijt met het bedenken wat je toch voor berichten kunt plaatsen?
• Zoek jij een manier om efficient en effectief om te gaan met al die verschillende social media kanalen?
Naast dat je alle ins en outs leert op het gebied van social media, ga je ook direct aan het werk met jouw social media.
>
Maak tijd om je te focussen op social media voor jouw bedrijf. Zorg er voor dat je niet doelloos bezig bent en kostbare tijd verliest op Facebook, Linkedin, Twitter en al die andere kanalen. Schrijf je in voor de complete Focus op social media workshop op de inspirerende locatie van Puur aan de Linde in Kuinre.
• Meer weten over de kracht van social media?
• Grotere naamsbekendheid?
• Een goede band opbouwen met jouw klanten?
• Kijken naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf op social media?
• En vooral niet te veel tijd kwijt zijn met social media?